ПОЛОЖЕННЯ
про порядок поселення в гуртожитки
Дрогобицького державного педагогічного університету
ім. І.Франка
на 2015-2016 навчальний рік
Студентські гуртожитки Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка призначаються для проживання на період навчання іногородніх студентів денної форми навчання, студентів магістратури, аспірантів і докторантів денної форми навчання, слухачів підготовчого відділення, студентських сімей, студентів центру перепідготовки та післядипломної освіти, учнів ліцею.
В першу чергу місцем в гуртожитку забезпечуються студенти з інших областей, а також студенти пільгових категорій (сироти, напівсироти, вихідці з багатодітних і малозабезпечених сімей, інваліди, потерпілі внаслідок аварії на ЧАЕС, учасники і діти учасників бойових дій) при наявності відповідних документів.
У гуртожитки тимчасово можуть бути поселені іногородні студенти заочної форми навчання на період проведення екзаменаційної сесії, іногородні абітурієнти на період проведення вступних випробувань, а також абітурієнти з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, за умови відсутності в них іншого місця проживання.
Поселення студентів в студентські гуртожитки здійснюється згідно з наказом ректора університету первинною профспілковою організацією студентів та органами студентського самоврядування на підставі ордерів. При поселенні з мешканцем укладається угода на проживання. Терміни поселення оголошуються додатково.
НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ І ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ПОСЕЛЕННЯ
1.В профком студентів подається :
- заява студента про надання місця в гуртожитку із зазначенням сімейного стану, домашньої адреси, наявність пільг;
- паспорт;
- документ про належність до пільгової категорії (при необхідності).
2.Профком студентів на основі вищевказаних документів видає ордер на поселення із зазначенням номера гуртожитку і номера кімнати.
3.Комендант гуртожитку проводить поселення при наявності наступних документів :
- ордера;
- паспорта і листка вибуття для тимчасової реєстрації за місцем навчання;
- військового квитка або приписного свідоцтва (для хлопців);
- фото 3х4 для перепустки.
Ордер повинен мати наступні відмітки і довідки :
- квитанцію про оплату за проживання в гуртожитку за 10 місяців (оплата проводиться в касі Укрсоцбанку (вул. Шевченка, 26) і в терміналах Приватбанку).
- відмітку про проходження медогляду в медпункті університету, гуртожиток №5 (вул. Володимира Великого,5).
- відмітку про реєстрацію за місцем проживання; гуртожиток №5, корпус медпункту університету.
- про проходження інструктажу за дотриманням правил техніки безпеки при користуванні газовими приладами ( для мешканців гуртожитків №1 і №3)комендант.
Ордер з вищевказаними відмітками та довідками подається коменданту гуртожитку, який видає корінець ордера і перепустку в гуртожиток.
4.Комендант проводить інструктаж з техніки безпеки при експлуатації електропобутових приладів, побутової телерадіоапаратури і газового обладнання, ознайомлює з правилами внутрішнього розпорядку і складає угоду на проживання.
Про проходження інструктажу студент розписується в спеціально відведеному журналі.
5.В кінці навчального року студентські ради гуртожитків спільно з комендантами гуртожитків, профкомом студентів проводять атестацію студентів, що проживають в гуртожитку на право продовження терміну проживання .
6.Переселення протягом навчального року проводиться у виключних випадках при технічних потребах та за власним бажанням студента. Всі переселення здійснюються згідно з наказом по університету за поданням профкому студентів та ради студентського самоврядування.
7.Ремонти житлових кімнат здійснюються самостійно студентами.
8.Особа відрахована з числа студентів автоматично втрачає право на проживання в гуртожитку і повинна виселитись з гуртожитку протягом 10 днів після наказу по університету про відрахування.
9.В кінці навчального року студентські ради гуртожитків спільно з комендантами гуртожитків, профкомом студентів проводять атестацію студентів, що проживають в гуртожитку на право продовження терміну проживання .
10.Щорічне продовження терміну проживання студентів 2-5 курсів здійснюється на підставі поданого в профком студентів оформленого атестаційного листа (заяви) для оформлення нового ордера.